Blog podróżniczy o wyprawach motcyklowych, wycieczkach samochodowych poza utartym szlakiem.
Logo bloga podróżniczego o podróżach motocyklowych
Blog o podróżach, alternatywne trasy motocyklowe i podróże poza utartym szlakiem

INSTAGRAM

RU

Morze Śródziemne

10 września 2016
Chorwacja: Popovići – Dubrownik – Bośnia i Hercegowina: Neum – Mostar – Jablanica – Konjic – Sarajewo (~300 km) Gdy przyjechaliśmy do Mostaru, zaparkowaliśmy motocykle i poszliśmy zwiedzać miasto. Nagle przyszła burza. Ceny noclegów nie zachęcały, aby zostać tam dłużej.
09 września 2016
Cetynia – Nacionalni Park Lovćen – Kotor – Boka Kotorska – Herceg Novi – Chorwacja: Radovčići (116 km)   Wstaliśmy rano, umyliśmy się przywarsztatowej łazience i ruszyliśmy w drogę żegnając naszych, nowych znajomych. Dzisiejszy plan był ambitny. Dużo zwiedzania i ciekawa
07 września 2016
Saranda – Droga SH8 – Porto Palermo Castle – Parku Kombëtar Llogara – Wlora – Tirana (~300 km) O drodze SH8 w Albanii czytaliśmy wcześniej w różnych miejscach w sieci. Wszyscy zgodnie bardzo polecali tę trasę. Ja mogę tylko dodać
06 września 2016
Saranda – Parku Kombëtar i Butrintit – Saranda (30 km) Kiedy poprzedniego dnia zjeżdżaliśmy z tego wzgórza na plażę, nie sądziliśmy, że będzie padać całą noc. Deszcz rozmiękczył ziemię. Motocykl Joachima leżał na boku. Gdy go postawiliśmy, nie chciał odpalić.
Góra o zachodzie słońca. Inspiracje podróży.
Logo bloga podróżniczego Między Kilometrami

Zdjęcia i zapiski z podróży, wypraw motocyklowych, mapy i trasy wycieczek, blog podróżniczy.
Jeżeli chcesz wykorzystać materiały z tej strony
skontaktuj się z nami. Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Między kilometrami logo bloga podróżniczego

INSTAGRAM

Logo WebWave - strony www