12 marca 2018
Gdy pierwszy raz odwiedzam nowe miejsca, godzinami zastanawiam się co ze sobą zabrać. Nie lubię dźwigać zbędnych rzeczy, dlatego analizuję co będzie potrzebne, a czego nie użyję ani razu? Co będzie zbędnym gratem w plecaku lub walizce a co faktycznie
03 marca 2018
Faktyczny koszt Punktem wyjścia oraz decyzji o wyjeździe była dla nas kwota z oferty Wakacyjnych Piratów czyli 931 zł za osobę. W tej cenie zawierał się przelot z Gdańska do Keflaviku z bagażem podręcznym, tygodniowy pobyt w dużym pokoju z
21 lutego 2018
Oferta z Wakacyjnych Piratów, która zainspirowała nas do tej podróży, zakładała wypożyczenie najmniejszego i najtańszego auta. Zrobiliśmy wstępny research. Nie byliśmy przekonani, czy faktycznie niezbędne jest nam auto 4x4. Po zakupie biletu lotniczego zacząłem oglądać obrazy z kamerek drogowych. Badałem
20 stycznia 2018
Klikalna mapa podróży po Islandii Północnej < powrót na stronę wycieczki | otwórz mapę na cały ekran   < poprzedni wpis | następny wpis >
06 stycznia 2018
Siglufjordur, Zamknięty Odcinek drogi 76, Droga 82, Droga 1, Lotnisko Keflavik Tego dnia mieliśmy pokonać ponad 650 kilometrów aby oddać auto i zdążyć na samolot. Wstaliśmy o czasie jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem... Więcej o tym dniu przeczytacie
05 stycznia 2018
  Więcej o tym dniu przeczytacie na blogu Grzegorza     < poprzedni wpis | następny wpis >
04 stycznia 2018
Dettifoss Road, Kanion Asbyrgi To chyba największe utrapienie naszego wyjazdu. Próbowaliśmy dojechać do największego wodospadu w Islandii. Poświęciliśmy na to dwa dni. Ryzykowaliśmy, że zakopiemy się na drodze gdzie już nie obejmuje nas ubezpieczenie.  Dlaczego tak trudno zwiedza się Islandię
03 stycznia 2018
Wodospad Godafoss od innej strony, Jezioro Myvatn, Krater Hverfjall, Elektrownia Krafla, Hverir W związku z tym, że przez cały pobyt mieszkaliśmy w jednym miejscu, musieliśmy sporo jeździć tymi samymi drogami. Czasami te same miejsca o różnej porze dnia wyglądały zupełnie
02 stycznia 2018
Islandia zimą Godafoss, Dimmuborgir, Grjotagja, Hverir Gdy robiliśmy research do tej wycieczki, szukaliśmy atrakcji w północnej części Islandii. Znaleźliśmy masę cudownych zdjęć, jednak większość była z okresu letniego. Wygląda na to, że niewielu turystów zapuszcza się w te rejony zimą
01 stycznia 2018
Zimowe drogi w Islandii i relaks w gorących źródłach Camping Grettislaug Na ten dzień plan był prosty. Wykąpać się w ciepłym źródełku. Okazuje się, że zimą nie jest to takie proste bo w wiele miejsc nie da się po prostu
31 grudnia 2017
Siglufjordur zimą Siglufjordur - islandia Północna   Tego dnia odpoczywaliśmy po naszej 12-godzinnej podróży. Aby oswoić się z nowym miejscem i zasmakować prawdziwej zimy, wybraliśmy się na mały spacer po miasteczku. O tej porze roku czasem jest odcięte od świata z
30 grudnia 2017
To był czas, w którym nasza paczka przyjaciół i znajomych nie mogła dogadać się co do sposobu i miejsca wspólnego sylwestrowania. W sumie nic dziwnego. Każdy z nas jest już na innym etapie życia ;). Byliśmy zmęczeni ustaleniami. Chcieliśmy pojechać

Islandia

Na Islandię mieliśmy okazję przylecieć zimą na przełomie 2017 i 2018 roku. Byliśmy tu tydzień i zwiedzaliśmy Północną część wyspy tylko z bagażem podręcznym. Wynajęliśmy samochód i ruszyliśmy do Siglufjordur. To była nasza baza wypadowa aby zobaczyć Hverir, wodospad Godafoss i wygrzać się w gorących źródłach na campingu Grettislaug.

Warto poczytać o tym jakie są ceny w Islandii, jaki był koszt naszej wycieczki. Polecam też wpis o tym jak wynająć samochód w Islandii.

Islandia wpisy z bloga

YOUTUBE

RU

INSTAGRAM

Blog o podróżach, alternatywne trasy motocyklowe i podróże poza utartym szlakiem
Logo bloga podróżniczego o podróżach motocyklowych
Blog podróżniczy o wyprawach motcyklowych, wycieczkach samochodowych poza utartym szlakiem.
Islandia mapa

YOUTUBE

Logo WebWave - strony www

INSTAGRAM

Między kilometrami logo bloga podróżniczego

Zdjęcia i zapiski z podróży, wypraw motocyklowych, mapy i trasy wycieczek, blog podróżniczy.
Jeżeli chcesz wykorzystać materiały z tej strony
skontaktuj się z nami. Ta strona wykorzystuje pliki cookie.

Logo bloga podróżniczego Między Kilometrami
Góra o zachodzie słońca. Inspiracje podróży.